sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Statusuri smechere


Toți vrem sa fim smecheri din când în când, dar ca sa arătam asta trebuie sa avem și statusuri smechere pentru a vedea alți pe messenger cât suntem de smecheri.
Facem mai jos o lista cu cele mai smechere statusuri adunate de pe tot netul, și pe cele mai frumoase va aștept sa le publicați voi, vizitatori…
  • -Ce buze dulci,cand ma atingi ma simt de parca zbooor Privirea ta,m-ascund in ea,doar ea imi da fiori! :X **[]**Minte de copil,iubire nebuneasca Te ador si nu`mi pasa! :X
  • Dulce sau amar cuminte sau vulgar raman mereu original (^_^)
  • un zambet nu inseamna fericire asha cum o lacrima nu inseamna durere.Potzi plange knd ejti fericit,potzi sa razi knd Inima”>inima itzi plange….
  • uita`te dar nu atinge, atinge dar nu gusta, shy dk totushi gusti, sa nu inghitzi;x
  • Draguța cat sa te faca sa te intorci de 2 ori,dulce suficient de mult, putin nebunatica dar nici salbatica, genul de fata care te face sa zambesti…:>:>
  • Minți ieftin si prost,iti stiu replicile pe de rost. Ce urmeaza sa spui iti zik eu dinainte. Mereu ai incercat sa ma faci din cuvinte. Am fost si voi ramane mereu aceasi fata cuminte cu ganduri rele in minte…
  • ““uiTa`te atent … nu InSiSteNt …priVeStHE dAr nu aTinge …tE pOt resPiNge ! viseaza …dorEsThe ! DaR In REalitAte Nu Ma PoTi AtIngE!!””.””
  • Complimentele tale nu ma ridica!criticile nu ma coboara!sunt ceea ce sunt nu ceea ce vor altzii sa fiu!nu sunt perfecta nici nu vreau nici nu pot!sunt ceea ce sunt!iar daca nu`ti convine nu ma plâng
  • Te uItI lA mN iNvIdIoAsA pHe sUb BrEtOn DaR eO ThE vAd MaI pIeRdUtHa k Un ApEL Pe TeLeFoN:X:
  • Fa ca zambetul tau sa schimbe lumea ! Nu lasa ca lumea sa schimbe zambetul tau :-j
  • Zâmbește mereu…chiar daca ti-e greu…chiar daca te doare…Zambeste…Fii tare…ViAtZa DiVeLoR…mOaRtEa tAr***oR..:
  • Sa poti sa crezi…Cand unii te insala,…..Sa te ridici….Cand altii te doboara,….Sa poti pastra….Cand altii vor sa te alunge….Sa razi chiar dak sufletul iti plange…….Si cald ramai…..Chiar dak afara ninge…..Aceasta-i arta DE A ÎNVINGE
  • Viata-i scurta merita sa o traiesti…. confrunta toate greutatile ce le intalnesti…..e foarte important…. sa inveti cum sa trisezi… sa nu abandonezi un joc pe care il pierzi…
  • Știu k sunt diferita in felul meu,si k uni nu ma plac,nu ma opresc niciodata sa zambesc,chiar dak unora le displac.
  • Lasă-mă cu textele…ca iti pasa sau conteaza..lasa’ma cu lumea kre nu ma agreaza…aproape tot ce mi’am dorit am obtinut….si dak nu a fost asa..a fost pt.k n’am vrut!!!
  • De cate ori vei privi cu ura si manie de atatea ori iti voi zambi cu multa simpatie
  • Zâmbește celor care te urasc……Sa simta ura ta….Zambeste celor kre te ubesc…Sa simta dragostea ta…Iar dak cei pe kre ii ubesti…Te ignora…Zambeste sa simte indiferenta ta…
  • Fata desteapta saruta,dar nu iubeste,asculta dar nu crede si pleaca inainte de a fi dezamăgita
  • Am un caracter puternic….imi place sa fiu EU….sa nu arat tristetea din sufletul meu
  • » FenOmenal delOc` banal dementSal` chiarR fataL ` orinGinal sh `senZual Nu ` creZi k real?
  • Cum e knd persoana iubita te ignora,cum e knd cel pe kre il iubesti o iubeste pe alta?…….inima itzi plange,dar n`ai ce face ! Itzi vine sa urli dar te abtzii,taci,plangi……”«
  • Realitatea bate si platoul de filmare…Viata e frumoasa fara efecte spleciale….Trecand peste toate cu lacrimi pe obraz..Tu traiesti doar in amintirile ce mi`au ramas…«
  • ? DaCa `ramai fara glaS`, cazi in impas, Eu te ajut sa zambeShti si sa treCi de orice drama
  • ? Dak eu sunt subieCt de barfa … Atunci tu eShti o tarfa ! Tu impOtriva mea … Eu mereu deaSupra ta !”?:-j
  •  Te las sa fi un vagabont… Nu baiat de casa, sa ducem impreuna o viata frumoasa Daca as putea,te`as skimba… Dar am nevoie de un vagabont in viata mea:X?
  • »Am încercat sa fiu cat mai buna pentru tine, Dar si`asa tie nu ti-a pasat de mine. Dar nu`i nimic acum s`a terminat, Tu ai fOst cel care ne`a indepartat. :-j«?
  • Nu E Nevoie Sa Ma pLaca ToaTa Lumea..La FeL Cum Nici Eu` Nu`i Plac Pe tOtsi ! ;)
  • » » Îmi zici ca e golan…da știu bine… Dar golanu` asta ma iubește pe mine…
  • Nu uita ca tu ai aleS` sa te indepartezi…tSi`am spus ca daCa faci astha nu o sa ma mai vezi ;)««
  • Va veni o data vremea cand in urma vei privi.. Ai vrea sa reinvie toate bucurii si nebunii.. Dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIOdATA numai amintirea spune ca.. “Asa a fost o data!” :
  • Suficient de matura ca sa stiu ce vrei .. Si suficient de copila ca sa ma prefac ca nu`mi dau seama..”
  • » •O arzi nemotivat…de kkt.. Esti timp pierdut…capitol șters Eu am plecat• »»
  • » •De ce sa plang? Suflete shi zâmbete pot shi eu sa frang!:)•»
  • » •“mereu vei cauta la ea ceea ce adorai la mine cândva… :)•?-+ •»
  • Nu te supară daCa l`ai vazut cu vreuna vreOdata La dracu` fata tu esti cea mai importanta•»:)•»
  • Nu suporți cand ma vezi vOrbind cu altu` Simti cum pulsul iar iti creste …Nu mai ai ce sa repari :)
  • Dar indiferent cat de tare doare Tu trebuie sa sti ca-i doar o incercare trecătoare
  • °Exteriorul nu conteaza la fel de mult ca interiorul, asa ca, pentru a deveni o tipa cu atitudine, e important sa iti placa ce vezi atunci cand te uiti in oglinda!??•°””
  • Tee`Iubesc pana la cer `..Eu st fetitza Ta` ..iar .. esty Baiatul meu dee` cartierr :
  • Are ținute la moda si pielea creola, un parfum mult strident si un corp indecent Buze umflate si forme bombate, Vrea in masini cu baieti de-aia fini
  • Mai e putiN , mai e un pic ..Pana la maRele nimic ..Mai e o cliPa sau un ceaS ..Din tot ce-a foSt si`a mai rămas
  • M`ai avut…M`ai pierdut…Acum ma vrei…Nu se mai poate…Oricare va fi `EA`, Nu va purta amprenta mea :X
  • Decâtîn rai sinGura mai bine in iaD q prieteNii;)
  • Cum vrei sa ai cand nu iti dOreshti?..Cum pOti sa ceri daCa u nu iubeShti
  • Pentru Un Moment…Am Crezut Ca Ma Vei DiStruge ~ Dar Uite`ma Acum Sunt Tare Si Chiar Foarte DoOlce :x”
  • Am învățat sa respect ..ea respecta doar banii..am invatat sa lupt singura..ea e zero fara tati si mami..stii k u ai aleas..eu am drumul meu aqm..al tau e’n celalalt sens
  • Am ramas la fel de innocenta..diferenta este k aqm nu imi mai este frik de aparenta…iubesc p cn ma iubeshte..
  • Răzbunarea nu-mi aduce satisfactii..insa indiferenta mea ti-o daruiesc cu multa dragoste}{De ce sa plang atunci cand pot sa rad?
  • Sunt m0ftur0asa uneori.Chiar dk`n`am nc` un m0tiv.Sunt mult prea rasfatzata une0ri.Dar nici0data asta nu`l va deranja.El ma iubeshte asha..
  • cn ne iubeste ok cn ne bârfește ne pisham pe ei=))
  • Te uiti ca Fraierul in trecut..Abia acum Iti dai Seama ce`ai Pierdut..Cand ma Vezi ca Zambesc frumos.. Iti dai Seama ca ești cel mai mare Prost !!!:))
  • Îmi Spuneai K Sunt Un Inger Pentru Tine…st cuv q kre u inima mi-ai frant,aqm stiu k-n serile senine,uneori sh ingerii mai plâng:(:(:(
  • Nu te SuPaRA baiatu meu nui nik de kpu taw..Nu vezi kt ai dekzut..Umbli q ‘FeTe’ kre se f*t…M’ai lasat p mn pt ea..N’am sa te iert in viata mea..;)

Un comentariu: